Warranty_Page_Image

Canon European Warranty System Information

In the event that a Canon product develops a fault, our customers are covered by the Canon European Warranty System (EWS) which ensures that the fault is resolved free of charge for a limited period of time after purchase (terms and conditions apply).

The EWS is comprised of two different service offerings and the offering that is applicable to you is determined by your location and the product you have purchased. For most Canon consumer products, a Return To Base service is offered. If a product develops a manufacturing fault during the warranty period then it must be returned to a Canon approved repair facility where it will be repaired free of charge by Canon authorised technicians. Your product will be returned to you when the repair is complete.


For eligible Laser and Inkjet products (in selected countries only), an On-Site service is offered. Please refer to the On-Site terms and conditions below to view the list of eligible products.

If an eligible product develops a manufacturing fault during the warranty period then On-Site Warranty service will be provided in one of the following ways:

  • On-Site Repair (via technician)

  • On-Site Exchange (via courier)

If On-Site terms and conditions are not listed below then our On-Site service is not available in your country. In this instance, only Return To Base warranty service will be provided.



Întrebări frecvente privind prezentarea generală a garanţiei EWS

Î: Ce garanţie se aplică produselor Canon achiziţionate în Europa?

R: În general, Canon oferă Sistemul european de garanţii (European Warranty System, EWS) pentru produsele achiziţionate în:-

Austria, Belgia, Bulgaria, Croaţia, Cipru, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Ungaria, Islanda, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Elveţia, Ţările de Jos şi Regatul Unit.

Consultaţi Termenii şi condiţiile complete aferente acestei garanţii.


Î: Trebuie să îmi înregistrez fizic produsul la Canon pentru ca Sistemul european de garanţii (EWS) să se aplice sau să fie activat?

R: În general, nu există nicio cerinţă legală care să impună clienţilor să înregistreze un produs la Canon pentru a beneficia de garanţia EWS. Înregistrarea unui produs la Canon prin Canon ID ne va permite să vă trimitem materiale promoţionale direcţionate şi actualizări cu privire la produsele dumneavoastră. Unele garanţii promoţionale ocazionale pot necesita înregistrarea la Canon, dar Termenii şi condiţiile specifice ale promoţiei vor specifica acest lucru, dacă este cazul.


Î: Ce informaţii privind garanţia ar trebui să găsesc în cutie când achiziţionez un produs Canon?

R: În ţările în care se aplică Sistemul european de garanţii (EWS), ambalajul fiecărui produs va conţine în general un Certificat de garanţie EWS. Acesta arată asemănător cu următoarele exemple: 



Î: Este necesar să completez şi să returnez documente către Canon pentru a-mi înregistra garanţia oferită în baza Sistemului european de garanţii (EWS)?

R: Nu este necesară returnarea de documente către Canon pentru a vă înregistra pentru Sistemul european de garanţii (EWS). Dacă doriţi să solicitaţi o reparaţie în garanţie în temeiul Sistemului european de garanţii (EWS), va trebui să furnizaţi întotdeauna Canon dovada valabilă a achiziţiei, în original (inclusiv data iniţială a achiziţiei), pentru produsul în cauză şi, în unele cazuri, un certificat de garanţie completat. Vă rugăm să consultaţi cerinţele specifice pentru ţara respectivă.


Î: Ce documente sunt necesare pentru a solicita o reparaţie în temeiul Sistemului european de garanţii (EWS)?

R: Dacă doriţi să solicitaţi o reparaţie în garanţie în temeiul Sistemului european de garanţii, va trebui să furnizaţi întotdeauna Canon dovada valabilă a achiziţiei, în original (inclusiv data iniţială a achiziţiei), pentru produsul în cauză şi, în unele cazuri, un certificat de garanţie completat. Vă rugăm să consultaţi cerinţele specifice pentru ţara respectivă. Ofertele promoţionale de garanţie pot specifica şi alte cerinţe, aşa că vă rugăm să consultaţi Termenii şi condiţiile oricăror oferte promoţionale (dacă se aplică).


Î: Cum pot înregistra o garanţie EWS (Sistemul european de garanţii) pentru un produs Canon pe care l-am primit cadou?

R: În general, nu există nicio cerinţă legală care să impună clienţilor să înregistreze un produs la Canon pentru a beneficia de garanţia EWS. Dacă doriţi să solicitaţi o reparaţie în garanţie în temeiul Sistemului european de garanţii, va trebui să furnizaţi întotdeauna Canon dovada valabilă a achiziţiei, în original (inclusiv data iniţială a achiziţiei), pentru produsul în cauză şi, în unele cazuri, un certificat de garanţie completat. Această cerinţă privind dovada achiziţiei (inclusiv data iniţială a achiziţiei) se aplică şi produselor primite cadou.


Î: Cât timp este valabilă o garanţie standard EWS (Sistemul european de garanţii)?

R: În general, produsele Canon beneficiază de o garanţie de 24 de luni în baza Sistemului european de garanţii. Se pot aplica excepţii, iar comercianţii pot adesea să ofere propriile promoţii de extindere a garanţiei. Dacă aveţi nelămuriri, consultaţi secţiunea privind garanţia de pe site-ul web de asistenţă pentru ţara Canon aplicabilă sau comerciantul (în cazul garanţiilor extinse oferite de comerciant).


Î: În cazul în care cumpăr un produs Canon în alte ţări decât cele pentru care Canon oferă Sistemul european de garanţii (EWS), produsul meu va fi acoperit de Sistemul european de garanţii (EWS) dacă sunt rezident al unei ţări membre care intră sub incidenţa EWS?

R: Detaliile aferente garanţiei specifice oferite pentru fiecare produs vor fi, în general, incluse în cutia produsului. În general, produsele beneficiază de o garanţie care se aplică regiunii specifice de vânzare, iar clienţii vor trebui să returneze produsele către regiunile respective pentru a solicita reparaţii în baza garanţiei. În general, Canon nu oferă o garanţie globală decât dacă acest lucru este specificat pentru anumite produse/regiuni.


Î: Dacă am cumpărat un produs Canon şi ulterior decid să îl ofer/vând altei persoane în perioada de garanţie specificată în Sistemul european de garanţie (EWS), această garanţie EWS este transferată împreună cu produsul?

R: Da, produsele Canon sunt acoperite de Sistemul european de garanţii (EWS), indiferent de cine este proprietarul efectiv al produsului. Cu toate acestea, data de început şi data de sfârşit ale garanţiei se vor aplica în funcţie de data iniţială a achiziţiei şi nu de data vânzării ulterioare. Dacă doriţi să solicitaţi o reparaţie în garanţie în temeiul Sistemului european de garanţii (EWS), va trebui să furnizaţi întotdeauna Canon dovada valabilă a achiziţiei, în original (inclusiv data iniţială a achiziţiei), pentru produsul în cauză şi, în unele cazuri, un certificat de garanţie completat. Vă rugăm să consultaţi cerinţele specifice pentru ţara respectivă.


Î: Dacă am cumpărat un produs Canon acoperit de Sistemul european de garanţii (EWS) şi călătoresc în altă ţară care nu este acoperită de EWS, iar produsul necesită reparaţii, mi se va oferi o reparaţie în garanţie?

R: Practic, garanţiile Canon sunt aplicabile numai în regiunea în care produsul a fost comercializat şi pentru care au fost incluse în cutie detalii specifice privind garanţia. În general, Canon nu oferă o garanţie globală decât dacă acest lucru este specificat pentru anumite produse/regiuni. Recomandăm întotdeauna clienţilor Canon să contacteze reprezentanţii Canon locali pentru a vedea ce opţiuni de asistenţă le stau la dispoziţie. În unele cazuri, este posibil să fie necesar să plătiţi pentru orice reparaţii aplicabile şi apoi să încercaţi să solicitaţi Canon acoperirea costurilor (acest lucru se aplică numai dacă defecţiunea reparată este acoperită de termenii EWS – de exemplu, utilizarea necorespunzătoare de către client este exclusă) când reveniţi în regiunea acoperită de Sistemul european de garanţii (EWS). Pentru a vă susţine solicitarea, vă sfătuim întotdeauna să păstraţi orice documentaţie aplicabilă legată de costurile suportate/reparaţiile efectuate.



You might also need...