Contact Us
Contact us for telephone or E-mail support
Informaţiile de mai jos descriu termenii şi condiţiile pentru garanţia la Returnarea la sediu şi pentru garanţia la faţa locului.
În cazul în care produsul Canon se defectează, clienţii noştri sunt acoperiţi de Sistemul european de garanţii Canon (EWS), care asigură remedierea gratuită a defecţiunii pe durata unei perioade limitate de timp după achiziţionare (se aplică termenii şi condiţiile).
EWS se compune din două oferte diferite de service, iar oferta care se aplică în cazul dvs. este determinată în funcţie de locaţia dvs. şi produsul achiziţionat.
EWS la returnarea la sediu:
Pentru majoritatea produselor de larg consum Canon, se oferă service la returnarea la sediu. Dacă un produs se defectează din cauza unui defect de fabricaţie, în perioada de garanţie, acesta trebuie returnat la un centru de reparaţii Canon aprobat, unde va fi reparat gratuit de tehnicienii autorizaţi Canon. Produsul dvs. vă va fi restituit după finalizarea reparaţiei.
EWS la faţa locului:
Pentru produsele Laser şi Inkject eligibile (numai în ţările selectate), se oferă service la faţa locului. Vă rugăm să consultaţi termenii şi condiţiile, de mai jos, pentru service la faţa locului, pentru a găsi lista de produse eligibile.
Dacă un produs eligibil se defectează din cauza unui defect de fabricaţie, în timpul perioadei de garanţie, atunci tehnicianul autorizat Canon va veni acolo unde se află produsul şi îl va repara la faţa locului, în mod gratuit. Dacă termenii şi condiţiile pentru service la faţa locului nu sunt enumerate mai jos, atunci service-ul la faţa locului nu este disponibil în ţara dvs. În acest caz, se va furniza doar service-ul în cadrul garanţiei la returnarea la sediu.
Pentru a consulta termenii şi condiţiile referitoare la toate tipurile de garanţie, faceţi clic pe oferta de garanţie corespunzătoare, de mai jos -
Condiţii standard EWS
Canon şi membrii EWS garantează că hardware-ul acestui produs funcţionează în bune condiţii pe durata perioadei garanţiei. În cazul în care se constată defecţiuni la nivel de hardware în timpul perioadei de garanţie, reparaţiile de acest gen vor fi asigurate gratuit în centrele de service autorizate de Canon din ţările membre EWS.
Această garanție cu returnarea la sediul unității de service este valabilă pentru produsele Canon destinate Comunității Economice Europene și achiziționate din Comunitatea Economică Europeană, plus Elveția și Marea Britanie.
Serviciul gratuit EWS se poate obţine doar prin prezentarea acestui certificat de garanţie, împreună cu factura originală/bonul de casă eliberat clientului de vânzator, si dacă certificatul de garanţie menţionează (a) numele cumpărătorului, (b) numele si adresa vânzătorului, (c) denumirea modelului si numărul de serie (dacă este cazul) ale produsului achiziţionat şi (d) data achiziţionării produsului. Canon îşi rezervă dreptul de a refuza să acorde orice serviciu de garanţie în cazul în care aceste informaţii sunt incomplete sau au fost înlăturate sau modificate după achiziţionarea produsului de către consumator de la vânzator.
Este posibil ca, Canon să repare sau să înlocuiască produse Canon cu piese de schimb sau produse noi sau recondiționate cu caracteristici și fiabilitate echivalente celor noi. Canon poate înlocui produse cu modele echivalente, în cazul în care modelul original nu se mai produce. Piesele de schimb sau produsele recondiționate vor fi utilizate dacă acest lucru este permis conform legislației în vigoare în țara în care se aplică garanția.
1. Perioada de garanţie
Garanţia este valabilă timp de doi ani* de la data achiziţionării produsului de către client, evidenţiată în documentele menţionate mai sus.
* Seria PIXMA G: doi ani sau 30000 de printuri, în cazul în care acestea se ating înaintea împlinirii perioadei de doi ani.
* PIXMA G650/550: doi ani sau 10000 de printuri, în cazul în care acestea se ating înaintea împlinirii perioadei de doi ani.
2. Pentru a obţine un serviciu de garanţie
Serviciile de garanţie sunt furnizate în centrele de service autorizate de Canon.
Costurile aferente transportului produsului în condiţii de siguranţă către şi de la centrele de service Canon vor fi suportate de către
client. În cazul în care produsul este transportat într-o ţară în care nu se aplică EWS şi care nu acceptă certificatul de garanţie,
produsul trebuie returnat în ţara din care a fost achiziţionat pentru a putea beneficia de garanţie.
3. Membrii EWS:
Pentru detalii cu privire la garanția oferită în fiecare țară, vă rugăm să contactați membrul EWS relevant.
4. Excepţii de la garanţie
Canon si membrii EWS nu garantează următoarele:
– controalele periodice, mentenanţa, reparaţiile, înlocuirea pieselor din motive de uzură normală;
– consumabilele;
– programele informatice;
– componentele supuse uzurii (de exemplu capetele video, Piese optice ale videoproiectorului, sistemul de înmagazinare a cernelii reziduale şi rolele de ghidare) şi, de asemenea, consumabilele şi accesoriile (precum baterii şi suporturile de înregistrare) inclusiv, dar fără a se limita la casete, DVD-uri, carduri de memorie şi unităţi HDD amovibile utilizate cu acest produs nu sunt acoperite de garanţie.
– defecţiunile cauzate de modificări efectuate fără acordul Canon;
– costurile suportate de centrele de service Canon pentru orice adaptări sau modificări ale unui produs, necesare pentru a fi compatibil cu standardele sau specificaţiile tehnice sau de siguranţă specifice unei ţări, precum şi orice alte costuri pentru adaptarea produsului în urma modificării specificaţiilor, intervenite de la data livrării produsului.
– daunele ce rezultă din faptul că un produs este incompatibil cu standardele sau specificaţiile din altă ţară decât cele din ţara în care a fost achizitionat.
Serviciul de reparaţie în garanţie este exclus dacă daunele sau defecţiunile au fost cauzate de:
– utilizarea neadecvată sau excesivă, manevrarea sau folosirea produsului într-un alt mod decât se specifică în manualul utilizatorului sau al operatorului şi/sau în alte documente relevante, inclusiv, însă fără a se limita la: depozitare incorectă, cădere, şocuri excesive, coroziune, disfuncţii cauzate de murdărie, apă sau nisip.
– reparaţii, modificări sau curăţarea produsului în centre de service neautorizate de Canon.
– daunele cauzate direct de utilizarea pieselor de schimb, a programelor sau a consumabilelor (precum cerneala, hârtia, tonerul sau bateriile), care nu sunt compatibile cu produsul. Compatibilitatea cu produsul dvs. Canon este de obicei evidențiată pe ambalaj dar este asigurată atunci când utilizați piese de schimb, programe sau consumabile originale Canon deoarece acestea au fost testate în prealabil. Vă recomandăm să verificați compatibilitatea înainte de utilizare.
– conectarea produsului la echipamente neautorizate de Canon pentru conectare.
– ambalarea neadecvată a produsului la momentul restituirii către centrul de service Canon.
– accidente sau dezastre sau orice eveniment ce depăşeşte posibilitatea de control a firmei Canon, inclusiv, însă fără a se limita la: fulgere, inundaţii, incendii, tulburări publice si ventilare incorectă.
5. Diverse
Serviciul de reparaţie poate suferi întârzieri atunci când acesta este efectuat în altă ţară decât în cea din care produsul a fost cumpărat, atunci când produsul nu este comercializat încă în ţara respectivă sau modelul comercializat este specific ţării respective. În consecinţă, este posibil ca anumite piese de schimb ale produsului să nu fie în stoc în ţara în care se efectuează serviciul de reparaţie. Clientul este responsabil de salvarea şi stocarea oricăror informaţii şi programe înainte de reparaţie şi de reinstalarea ulterioară a acestora.
Canon nu îşi asumă nicio responsabilitate cu privire, dar fără a se limita, la pierderea suporturilor de înregistrare şi pierderea de date etc., nemenţionate explicit în această garanţie. Când returnaţi produsul pentru service în baza garanţiei, ambalaţi-l cu multă grijă, asiguraţi-l, includeţi chitanţa de vânzare şi cardul de garanţie, instrucţiunile pentru reparare şi (dacă este cazul) o mostră de suport de înregistrare pe care sunt stocate fotografiile realizate cu ajutorul produsului.
Garanţia nu afectează drepturile consumatorului rezultând din legislaţia naţională în vigoare, nici drepturile consumatorului faţă de vânzător rezultând din contractul de vânzare-cumpărare. În lipsa unei legislaţii naţionale în materie, această garanţie va fi mijlocul unic şi exclusiv al consumatorului pentru repararea vreunui eventual prejudiciu, iar Canon, filialele sale sau alţi membri EWS nu vor putea fi făcuţi răspunzători pentru daune rezultând din sau legate de încălcarea oricărei garanţii, exprese sau implicite, a acestui produs.
Acești termeni și aceste conditii oferite dvs. De către canon nu afectează drepturile suplimentare statutare pe care le-ați putea avea cu privire la produsele la care se referă acești termeni și aceste condiții.
Tabelul de mai jos conţine ţările care oferă Sistemul european de garanţii (European Warranty System, EWS) Canon. Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să consultaţi versiunea integrală a Termenilor şi condiţiilor EWS Canon.
Mai jos se regăsesc datele de contact pentru fiecare ţară în parte şi nivelul de service disponibil.
Reţineţi că, acolo unde sunt disponibile, serviciile la sediul clientului sunt oferite numai pentru produsele eligibile.
Ţară | Detaliile de contact ale Biroului de asistenţă | Servicii EWS disponibile | Restricţii ale serviciilor la sediul clientului |
---|---|---|---|
Austria |
+43 1 360 277 45 67 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Fără |
Belgia |
+32 (0)2 620 01 97 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Fără |
Bulgaria |
+359 (0)2 8079 260 |
Returnare la sediu | Nu este cazul |
Croaţia |
+385 1777 6446 |
Returnare la sediu | Nu este cazul |
Cipru |
+357 25 056 960 |
Returnare la sediu | Nu este cazul |
Republica Cehă |
+420 296 335 619 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Fără |
Danemarca |
+45 70 20 55 15 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Reparaţie şi schimb la sediul clientului: doar pentru Danemarca continentală (inclusiv insulele conectate prin poduri). Zonele izolate sunt excluse. |
Estonia |
+372 2660 2265 |
Returnare la sediu | Nu este cazul |
Finlanda |
+358 (020) 366 466 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Reparaţie şi schimb la sediul clientului: doar pentru Finlanda continentală (inclusiv insulele conectate prin poduri). Zonele izolate sunt excluse. |
Franţa |
+33 (0)1 70 48 05 00 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Reparaţie şi schimb la sediul clientului: doar pentru Franţa continentală (inclusiv insulele conectate prin poduri). |
Germania |
069 2999 3680 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Reparaţie şi schimb la sediul clientului: doar pentru Germania continentală (inclusiv insulele conectate prin poduri). |
Grecia |
+302 10 969 6422 |
Returnare la sediu | Nu este cazul |
Ungaria |
+36 (06)1 235 53 15 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Fără |
Islanda |
+354 516-1900 |
Returnare la sediu | Nu este cazul |
Irlanda |
+353 16 990 990 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Reparaţie şi schimb la sediul clientului: doar pentru Irlanda continentală (inclusiv insulele conectate prin poduri). |
Italia |
+39 02 3859 2000 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Reparaţie la sediul clientului: Fără Reparaţie şi schimb la sediul clientului: doar pentru Italia continentală (inclusiv insulele conectate prin poduri). |
Letonia |
00800 2561 2566 |
Returnare la sediu | Nu este cazul |
Lituania | 00800 2561 2566 Canon Lituania |
Returnare la sediu | Nu este cazul |
Luxemburg |
+352 27 302 054 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Fără |
Malta |
+356 2792 2739 |
Returnare la sediu | Nu este cazul |
Norvegia |
+47 23 50 01 43 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Reparaţie şi schimb la sediul clientului: doar pentru Norvegia continentală (inclusiv insulele conectate prin poduri). Zonele izolate sunt excluse. |
Polonia |
+48 22 583 4307 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Reparaţie şi schimb la sediul clientului: doar pentru Polonia continentală (inclusiv insulele conectate prin poduri). |
Portugalia |
+351 21 424 51 90 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Reparaţie şi schimb la sediul clientului: doar pentru Portugalia continentală (inclusiv insulele conectate prin poduri). |
România |
0 311 305 090 |
Returnare la sediu | Nu este cazul |
Slovacia |
+421 (0)250 102 612 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Fără |
Slovenia |
+386 1888 8053 |
Returnare la sediu | Nu este cazul |
Spania |
+34 91 375 45 55 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Reparaţie la sediul clientului: Fără Reparaţie şi schimb la sediul clientului: doar pentru Spania continentală (inclusiv insulele conectate prin poduri). |
Suedia |
+46 (0)8 519 923 69 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Reparaţie şi schimb la sediul clientului: doar pentru Suedia continentală (inclusiv insulele conectate prin poduri). Zonele izolate sunt excluse. |
Elveţia |
+41 22 567 58 58 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Fără |
Ţările de Jos |
+31 (0)20 721 91 03 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Reparaţie şi schimb la sediul clientului: doar pentru Olanda continentală (inclusiv insulele conectate prin poduri). |
Regatul Unit |
+44 (0)207 660 0186 |
Returnare la sediu La sediul clientului (reparaţie şi schimb) |
Reparaţie şi schimb la sediul clientului: doar pentru partea continentală a Regatului Unit (inclusiv insulele conectate prin poduri). |
Apelurile sunt taxate la tarifele locale ale zonei geografice în funcţie de abonamentul pentru apeluri/furnizorul actual de servicii de telefonie mobilă sau fixă. Pentru tarifele exacte, consultaţi mai întâi furnizorul de servicii.
Service-ul în garanţie la faţa locului este oferit în ţările enumerate mai jos, în cadrul Sistemului european de garanţii Canon (EWS).
Reţineţi că garanţia la faţa locului este disponibilă doar pentru produsele din lista On-Site Warranty Applicable Models.
Se aplică Termenii şi condiţiile EWS Canon.
Dacă produsul dvs. nu este eligibil pentru garanţia la faţa locului, vi se va oferi service la returnarea la sediu; consultaţi Informaţii privind garanţia la returnarea la sediu.
Teritoriu | Details | Descriere |
---|---|---|
BELGIË | Service uitsluitingen | Geen |
Canon helpdesk | 02 6200 197 | |
Openingstijden | Maandag tot vrijdag: 09.00 - 17.00 | |
Online support | ||
BELGIQUE | Service restrictions | Pas de restrictions |
Centre d'appel | 02 6200 197 | |
Heures d'ouverture | Du Lundi à Vendredi: 09.00 - 17.00 | |
Site internet | http://fr.canon.be/support/consumer_products/index.aspx | |
ČESKÁ REPUBLIKA | Servisní restrikce | |
Help desk číslo | (+420) 296 335 619 - Poplatky se mohou měnit v závislosti na poskytovateli služby; ověřte si u Vašeho poskytovatele přesnou výši poplatku. | |
Otevírací doba | Pondělí - Pátek 9:00 - 17:00 | |
Internetový odkaz na technickou | http://www.canon.cz/support/consumer_products/index.aspx | |
DANMARK | Service-begrænsninger | Ikke brofaste Øer er ikke dækket af On-Site Service. Grønland og Færøerne er ikke dækket af On-Site Service. |
Canon help desk | 70 2055 15 - Prisen kan variere afhængigt af teleudbyderen. Du kan få oplyst den nøjagtige pris hos din teleudbyder. | |
Åbningstider | Mandag til fredag: 09:00 - 17:00 | |
Web support link | http://www.canon.dk/support/consumer_products/index.aspx | |
DEUTSCHLAND | Einschränkungen | Die Vor-Ort-Garantie gilt innerhalb von Deutschland (Festland ohne Inseln) |
Canon Helpdesk | 069 / 29 99 36 80 - Die Kosten für ihren Anruf hängen vom jeweiligen Vertrag mit Ihrem Telefonanbieter ab. Bitte erkundigen Sie sich bezüglich der Gebühren für ihren Anruf (Mobiltelefon- oder Festnetznummer) direkt bei Ihrem Telefonanbieter. | |
Öffnungszeiten | Montag bis Freitag: 09.00 - 17.00 | |
Web support link | http://www.canon.de/support/consumer_products/index.aspx | |
ESPAÑA | Restricciones del Servicio | Disponible en el territorio Español (Península, Islas canarias y Baleares) |
Número de teléfono de Atención al cliente (Help Desk) | 901 900 012 - El costo de la llamada puede variar dependiendo de su proveedor de telecomunicaciones, por favor consulte con su proveedor para conocer los cargos exactos. | |
Horario de funcionamiento | La linea Help Desk es accesible desde las 09:00h hasta las 17:00h CET de Lunes a Viernes | |
Vínculo a la Web de soporte de Canon | http://www.canon.es/support/consumer_products/index.aspx | |
FRANCE | Service restrictions | Par intervention technicien sur site à J+2. Service disponible à partir du 01/06/2006 en France métropolitaine uniquement. |
Centre d'appel | 01 70 48 05 00 - Les tarifs peuvent varier en fonction de votre opérateur téléphonique. Contactez votre opérateur téléphonique pour connaître le tarif exact. | |
Heures d'ouverture | Du Lundi au Vendredi: 09:00 - 17:00 | |
Site internet | http://www.canon.fr/support/consumer_products/index.aspx | |
IRELAND | Service restrictions | For Republic of Ireland to perform the service during the next working day after your call is logged. |
Help Desk number | (353) 1890 200 563 - Calls are charged at a local rate. The charges can vary depending on telecom provider; please check with your telecom provider to find out the exact charges. | |
Opening hours | Monday to Friday: 09:00 - 17:00 | |
Web support link | http://www.canon.ie/support/consumer_products/index.aspx | |
ITALIA | Restrizioni al servizio | Le richieste di intervento ricevute entro le ore 12.00 verranno gestite entro: Isole minori 3 giorni lavorativi. Sicilia, Sardegna, Calabria, Basilicata e Puglia 2 giorni lavorativi. Resto dell'Italia il giorno lavorativo seguente. Le richieste di intervento ricevute dopo le ore 12.00 verranno gestite entro: Isole minori 4 giorni lavorativi. Sicilia, Sardegna, Calabria, Basilicata e Puglia 3 giorni lavorativi. Resto dell'Italia 2 giorni lavorativi. |
Numero telefonico di supporto | 848 800 519 - Le tariffe possono variare a seconda del gestore della linea telefonica. Rivolgersi al proprio gestore per ulteriori informazioni. | |
Orario di apertura | Lunedi a Venerdì: 9:00 am - 17:00 pm | |
Collegamento al sito di supporto | http://www.canon.it/support/consumer_products/index.aspx | |
LUXEMBOURG | Service restrictions | Pas de restrictions |
Centre d'appel | 27 302 054 | |
Heures d'ouverture | Du Lundi à Vendredi: 09.00 - 17.00 | |
Site internet | http://www.canon.lu/support/consumer_products/index.aspx | |
MAGYARORSZÁG | Korlátozások | Munkaszüneti és ünnep napokon a helyszíni szervizszolgáltatás nem vehető igénybe |
A Vevőszolgálat telefonszáma | 06 1 235 5315 - A hívás díja a telefonszolgáltatótól függően változhat, kérjük, telefonszolgáltatójától tudakolja meg a pontos hívásdíjakat. | |
A Vevőszolgálat elérhető | Hétköznap reggel 9 órától délután 5 óráig | |
Online segítség kérése az alábbi linken | http://www.canon.hu/support/consumer_products/index.aspx | |
NEDERLAND | Service uitsluitingen | Geen |
Canon helpdesk | 020 721 91 03 - De kosten per gesprek zijn onder lokaal tarief. Deze kosten kunnen verschillen per telefoonmaatschappij. Neem voor informatie over de exacte kosten contact op met uw telefoonmaatschappij. | |
Openingstijden | Van Maandag tot Vrijdag: 09:00 - 17:00 | |
Online support | http://www.canon.nl/support/consumer_products/index.aspx | |
NORGE | Service begrensninger | For fjerntliggende strøk i Nordnorge, vennligst aksepter nestfølgende arbeidsdag + 2 arbeidsdager. |
Canon kundestøtte | 23 50 01 43 - Prisen kan variere avhengig av telefonleverandøren. Kontakt din telefonleverandør for å få nøyaktige prise. | |
Åpningstider | Mandag til Fredag: 09:00 - 17:00 | |
Online support | http://www.canon.no/support/consumer_products/index.aspx | |
ÖSTERREICH | Einschränkungen | Keine. |
Canon Helpdesk | 0810 0810 09 - Der Anruf erfolgt zum Ortstarif. Die Gebühren können je nach Telefonanbieter unterschiedlich sein; bitte erkundigen Sie sich diesbezüglich direkt bei Ihrem Telefonanbieter. | |
Öffnungszeiten | Mo-Fr: 09:00 - 17:00 | |
Web support link | http://www.canon.at/support/consumer_products/index.aspx | |
POLSKA | Ograniczenia serwisowe | Wszystkie zgłoszenia do Pomocy Technicznej po godzinie 15:00, realizowane będą w dniu następnym + 1 dzień. |
Telefon do Pomocy Technicznnej | 22 583 4307 - opłata według taryfy operatora świadczącego usługi. | |
Czynne w gdzinach | Od Poniedziałku do Piątku: 09:00 - 17:00 | |
Pomoc Techniczna On-Line | http://www.canon.pl/support/consumer_products/index.aspx | |
PORTUGAL | Restrições ao Serviço "on-site" (no local do cliente) | Efectuado apenas em Portugal Continental. O serviço "on-site" não está disponível nas regiões Autónomas dos Açores e da Madeira. |
Número telefónico de suporte (Nº de HelpDesk) | 21 424 51 90 - Os custos poderão variar dependendo do operador telefónico; por favor verifique com o seu operador telefónico os custos exactos. | |
Horário de Funcionamento | O serviço funciona de segunda a sexta-feira das 9:00 às 17:00 | |
Endereço de Suporte via Web (link) | http://www.canon.pt/Support/Consumer_Products/index.aspx | |
SCHWEIZ | Einschränkungen | Keine. |
Canon Helpdesk | 0848 833 838 - Die Gebühren können je nach Telefonanbieter unterschiedlich sein; bitte erkundigen Sie sich diesbezüglich direkt bei Ihrem Telefonanbieter. | |
Öffnungszeiten | Montag bis Freitag: 09:00 - 17:00 | |
Web support link | http://de.canon.ch/support/consumer_products/index.aspx | |
SLOVENSKÁ REPUBLIKA | Servisné obmedzenia | |
Help desk číslo | (+421) 250 102 612 - Poplatky sa môžu menit v závislosti od poskytovateľa služieb; presnú výšku poplatku si overte u Vášho poskytovateľa. | |
Otváracie hodiny | Pondělí - Pátek 09:00 - 17:00 | |
Internetový odkaz na technickú podporu | http://www.canon.sk/support/consumer_products/index.aspx | |
SUISSE | Service restrictions | Pas de restrictions. |
Centre d'appel | 0848 833 838 - Les tarifs peuvent varier en fonction de votre opérateur téléphonique. Contactez votre opérateur téléphonique pour connaître | |
Heures d'ouverture | Du Lundi à Vendredi: 09.00 - 17.00 | |
Site internet | http://fr.canon.ch/support/consumer_products/index.aspx | |
SUOMI | Huoltorajoitukset | Jos asut Pohjois-Suomen etäisissä alueissa ole ystävällinen ja ota huomioon että huollon suorittaminen voi kestää seuraavaan arkipäivään + 2 päivää. |
Canon tukipalvelu | 020 366 466 (8,28 snt/puhelu + 11,99 snt/min) | |
Aukioloajat | Maanantaista Perjantaihin: 09.00 - 17.00 | |
Linkki web-palveluun | http://www.canon.fi/support/consumer_products/index.aspx | |
SVERIGE | Service-begränsningar | För avlägsna delar i norra Sverige, vänligen acceptera nästföljande arbetsdag + 2 arbetsdagar. |
Telefonsupport | 08 519 923 69 - Kostnaden kan variera beroende på teleoperatör: | |
Våra öppettider | Måndag till Fredag: 09.00 - 17.00 | |
Webbsupport | http://www.canon.se/support/consumer_products/index.aspx | |
UNITED KINGDOM | Service restrictions | For UK Mainland, Isle of Wight, Northern Ireland to perform the service during the next working day after your call is logged. For Channel Islands, Isle of Man & Scottish islands to perform the service within 24 working hours from when your call was logged. |
Help Desk number | 0844 369 0100 - Calls are charged at a local rate. The charges can vary depending on telecom provider; please check with your telecom provider to find out the exact charges. | |
Opening hours | Monday to Friday: 09:00 - 17:00 | |
Web support link | http://www.canon.co.uk/support/consumer_products/index.aspx |
Contact us for telephone or E-mail support
Register your product and manage your Canon ID account
Locate a repair centre and find other useful information regarding our repair process