Revenirea la serviciu
uniFLOW
-
Dacă echipamentul dvs. de imprimare nu a fost conectat de mult timp la uniFLOW Online, poate să fie necesară reactivarea conexiunii. Consultaţi mai jos linkul care explică modul în care puteţi vedea dacă trebuie restabilită conexiunea şi cum poate fi făcut acest lucru de către dvs. sau administratorul dvs. IT.
Pentru mai multe informaţii despre uniFLOW Online, accesaţi următoarea pagină web: uniFLOW Online First Steps Guide
imageRUNNER/imageRUNNER ADVANCE
Mai jos sunt prezentate o serie de probleme frecvente întâlnite în cazul neutilizării şi soluţiile posibile.
-
Hârtia este un produs natural şi, ca atare, este sensibilă la fluctuaţiile umidităţii aerului. În special când încălzirea centrală este oprită şi repornită, hârtia se poate umezi în aparat, deoarece temperatura ambiantă se modifică brusc. Acest lucru poate duce la blocaje de hârtie.
Urmaţi aceşti paşi:
- Scoateţi toată hârtia din imprimantă.
- Luaţi un nou top de hârtie care a stat deja în mediul respectiv.
- Scoateţi hârtia din ambalaj sau din cutie şi răsfiraţi-o.
- Scoateţi prima şi ultima coală.
- Încărcaţi hârtia în imprimantă cu săgeata de pe ambalaj sau cutie îndreptată spre faţa hârtiei care va fi imprimată prima.
-
Pentru instrucţiuni, vă rugăm să descărcaţi manualul de pe site-ul nostru de asistenţă.
-
Calitatea poate să nu fie la fel de bună ca atunci când dispozitivul este pornit pentru prima dată. Există posibilitatea să se fi acumulat condens în timpul unei perioade de neutilizare, lucru care va putea fi observat cel mai bine pe dispozitivele color. Pentru a rezolva această problemă, poate fi necesar ca dispozitivul să fie lăsat să se acomodeze câteva ore de utilizare normală.
Dacă tot apar probleme, verificaţi paşii de mai jos:
- Înlocuiţi hârtia cu hârtie nouă
- Activaţi modul de întreţinere efectuată de utilizator „Curăţarea interiorului unităţii principale”
- Reglaţi setările dacă rezultatele imprimării nu sunt satisfăcătoare
-
Reporniţi dispozitivul, deoarece este posibil să fi pierdut conexiunea. Aşteptaţi între 15 şi 45 de minute pentru a vă asigura că s-a stabilit complet conexiunea şi a vedea dacă acest lucru rezolvă problema.
-
- Pe panoul de control, apăsaţi butonul [123]
- Selectaţi [Monitoring Service] (Serviciu de monitorizare)
- Selectaţi [Communications Test] (Test de comunicare)
- Selectaţi [Start Test] (Începere test)
Ar trebui să se afişeze mesajul „Communications successful” (Comunicare reuşită), dar dacă apare un cod de eroare, vă rugăm să contactaţi biroul nostru de asistenţă.
Pentru ajutor suplimentar, accesaţi site-ul nostru web de asistenţă.
-
Verificaţi şi curăţaţi alimentatorul de documente
-
- Verificaţi dacă alimentarea de la reţea este pornită.
- Verificaţi dacă dispozitivul are cablul de alimentare conectat ferm.
- Verificaţi dacă butonul de pornire al dispozitivului este în poziţia pornit
- Este aprins indicatorul (Mod economic)? Dacă este aprins, apăsaţi pe (Mod economic) pentru a anula modul inactiv.
Dacă dispozitivul tot nu porneşte, vă rugăm să ne contactaţi.
-
- Verificaţi numele de utilizator şi parola.
- Verificaţi dacă dispozitivul este conectat la reţea
- Verificaţi dacă ceasul dispozitivului este setat la ora şi data corecte
-
- Verificaţi dacă dispozitivul este conectat la reţea
- Verificaţi dacă sistemul la distanţă este disponibil
- Verificaţi dacă au fost efectuate modificări ale infrastructurii care ar putea necesita reconfigurarea setărilor dispozitivului
-
Pentru orice alte coduri de eroare sau mesaje afişate, accesaţi pagina noastră cu coduri de eroare pentru asistenţă.
imagePROGRAF
-
Pentru orice alte coduri de eroare sau mesaje afişate, accesaţi pagina noastră cu coduri de eroare pentru asistenţă.
Scanere pentru documente
-
- Pentru scanerele cu dispozitiv de imprimare: cartuşul dispozitivului de imprimare poate să se fi uscat. Soluţia este să încercaţi să ştergeţi cartuşul sau să comandaţi un cartuş de schimb
- În unele cazuri, rolele de alimentare se pot deforma şi pot căpăta o zonă plată din cauza compresiei şi a lipsei de utilizare, lucru ce va duce la alimentări greşite cu hârtie. Pentru acest scenariu, vă rugăm să comandaţi kituri de role de schimb.
Pentru coduri de eroare, drivere, firmware, manuale şi software pentru alte modele, accesaţi site-ul nostru de asistenţă
Curăţare
-
În cadrul procesului nostru standard de asistenţă, inginerii noştri se vor asigura întotdeauna că un dispozitiv este curăţat temeinic ulterior, respectând standarde exigente. După aceea, vă recomandăm să respectaţi instrucţiunile de curăţare oferite în manualul dispozitivului. (Copii ale manualelor sunt disponibile pentru descărcare pe site-ul nostru de asistenţă.)
În situaţia actuală, mulţi clienţi ne-au cerut sfaturi cu privire la cele mai bune practici în ceea ce priveşte curăţarea zonelor frecvent atinse ale dispozitivelor. Vă recomandăm să urmaţi instrucţiunile de mai jos. Cu toate acestea, reţineţi că aceste instrucţiuni de curăţare nu garantează eficacitatea împotriva coronavirusului. Eficacitatea produselor de curăţare pe bază de alcool trebuie verificată la producătorul acestora.
- Înainte de curăţare, efectuaţi orice procedură de oprire necesară şi deconectaţi dispozitivul de la sursa de alimentare.
- Pentru dezinfectare, utilizaţi o lavetă moale înmuiată în soluţie de curăţare pe bază de alcool. Ştergeţi piesele pe care utilizatorii le pot atinge, cum ar fi tastele numerice de pe panourile de operare, ecranele tactile, capacele şi mânerele.
- Nu pulverizaţi niciodată alcool sau alţi dezinfectanţi direct pe zonele în care pot pătrunde lichide, cum ar fi marginile ecranelor tactile sau tastele numerice. Asiguraţi-vă că nu picuraţi niciun lichid pe aceste zone.
- În funcţie de tipul de alcool sau de metoda de ştergere folosită, exteriorul imprimantei se poate decolora sau îşi poate pierde culoarea, însă funcţionarea imprimantei nu va fi afectată.
- Reţineţi că unele produse comerciale, cum ar fi şerveţelele umede, pot conţine compoziţii non-alcoolice şi, prin urmare, nu sunt recomandate pentru utilizare.
- Canon nu recomandă nicio marcă sau producător de produse de curăţare pe bază de alcool. Cu toate acestea, se recomandă utilizarea unui agent de curăţare care conţine minimum 60 % alcool. Vă rugăm să reţineţi că alcoolul este un lichid inflamabil, prin urmare nu trebuie utilizat niciodată în apropierea focului.
Dacă problemele persistă sau dacă nevoile afacerii dvs. s-au schimbat la revenirea la locul de muncă, vă rugăm să ne contactaţi pentru asistenţă suplimentară.
Din cauza volumului crescut al apelurilor, poate exista un timp de aşteptare puţin mai lung decât în mod normal. Vă rugăm să fiţi înţelegător în privinţa modului în care ne furnizăm serviciile în aceste circumstanţe excepţionale.
S-ar putea să aveţi nevoie şi de...
Contactaţi-ne
Contactaţi-ne pentru asistenţă la telefon sau pe e-mail
Număr de serie
Găsiţi numărul de serie al produsului dumneavoastră
Reciclare
Aflaţi mai multe despre Programul de reciclare a cartuşelor Canon