eMaintenance – Conectarea dispozitivelor

Acesta este Centrul nostru de conectivitate, unde veţi găsi informaţii esenţiale şi ghiduri de utilizare cuprinzătoare pentru a vă ajuta să vă conectaţi dispozitivele. Beneficiaţi de diagnostice inteligente, la distanţă şi informaţii bazate pe date, concepute pentru a vă îmbunătăţi operaţiunile comerciale şi pentru a creşte eficienţa.

Prezentare generală

eMaintenance este o soluţie care gestionează sarcini consumatoare de timp legate de managementul şi administrarea dispozitivelor. Citirile automatizate ale contoarelor, diagnosticările la distanţă, notificările instantanee pentru evenimente, gestionarea îmbunătăţită a consumabilelor şi implementarea simplificată a dispozitivelor vă ajută compania să devină mai eficientă.


Dacă dispozitivul/serverul dvs. nu mai comunică cu eMaintenance, întreruperea înseamnă că nu putem citi date exacte ale contoarelor, declanşa reaprovizionarea automată cu consumabile sau furniza servicii de asistenţă proactivă pentru dispozitivul dvs., cauzând perturbări ale acestor servicii.


Pentru a ajuta la rezolvarea problemelor de conectare, faceţi clic pe imaginea care corespunde panoului de control al dispozitivului dvs. pentru îndrumări suplimentare.

Selectare panou de control

Faceţi clic pe imaginea care corespunde panoului de control al dispozitivului dvs. Dacă panoul dvs. de control nu este afişat, vă rugăm să contactaţi Centrul nostru de asistenţă pentru clienţi.

Panou de control opţiunea 1

Tutorial video pentru testul de comunicare

Există două metode de comunicare. Vă rugăm să urmăriţi acest videoclip pentru îndrumări privind metoda de comunicare curentă. Dacă primul videoclip nu se potriveşte cu ceea ce vedeţi, vizionaţi al doilea videoclip pentru metoda mai veche de comunicare.

Dacă videoclipul de mai sus nu se potriveşte cu ceea ce vedeţi, vizionaţi acest videoclip pentru metoda mai veche de comunicare.

  • Puteţi găsi mai jos paşii pentru a efectua un test de comunicare pe Canon imageRUNNER ADVANCE DX


    1. Apăsaţi tasta 123

    Pasul 1


    2. Selectaţi Monitoring Service (Serviciu de monitorizare) din meniu.

    Pasul 2


    3. Apăsaţi butonul Communication Test \ Comm. Test (Test de comunicare).
    (Acesta poate varia în funcţie de versiunea software a dispozitivului dvs. Se va afişa unul dintre cele 3 ecrane de mai jos)

    Pasul 3a Pasul 3b Pasul 3c

    4. Dacă se afişează butonul Start Test (Începere test), apăsaţi-l şi apoi apăsaţi pe Yes (Da) pentru a efectua testul de comunicare.
    Pe unele dispozitive nu va trebui să faceţi acest lucru, caz în care treceţi la pasul 5.

    Pasul 4 a Pasul 4b

    5. Testul dvs. de comunicare va fi efectuat acum şi, cât timp este în desfăşurare, se va afişa unul dintre următoarele ecrane.

    Pasul 5 a Pasul 5b

    6. Când testul de comunicare se finalizează, se va afişa mesajul Communication was Successful \ Communication Test Result > All Succeeded (Comunicarea a reuşit \ Rezultatul testului de comunicare > Toate au reuşit).

    Pasul 6 a Pasul 6b

    7. Dacă apar erori, va trebui să contactaţi departamentul IT pentru a vă asigura că dispozitivul dvs. are permisiunea de a comunica cu Canon.

    Pasul 7 a Pasul 7b

Panou de control opţiunea 2

Tutorial video pentru testul de comunicare

Există două metode de comunicare. Vă rugăm să urmăriţi acest videoclip pentru îndrumări privind metoda de comunicare curentă. Dacă primul videoclip nu se potriveşte cu ceea ce vedeţi, vizionaţi al doilea videoclip pentru metoda mai veche de comunicare.

Dacă videoclipul de mai sus nu se potriveşte cu ceea ce vedeţi, vizionaţi acest videoclip pentru metoda mai veche de comunicare.

  • Acest ghid vă arată cum să efectuaţi un test de comunicare pe Canon imageRUNNER ADVANCE


    1. Apăsaţi tasta 123

    Pasul 1


    2. Selectaţi Monitoring Service (Serviciu de monitorizare) din meniu.

    Pasul 2


    3. Apăsaţi butonul Communication Test (Test de comunicare).

    Pasul 3


    4. Apăsaţi butonul Start Test (Începere test).

    Pasul 4


    5. Dacă testul este reuşit, se va afişa următorul mesaj de confirmare.

    Pasul 5


    6. Dacă apar erori, va trebui să contactaţi departamentul IT pentru a vă asigura că dispozitivul dvs. are permisiunea de a comunica cu Canon.

    Pasul 6

Panou de control opţiunea 3

Tutorial video pentru testul de comunicare

Există două metode de comunicare. Vă rugăm să urmăriţi acest videoclip pentru îndrumări privind metoda de comunicare curentă. Dacă primul videoclip nu se potriveşte cu ceea ce vedeţi, vizionaţi al doilea videoclip pentru metoda mai veche de comunicare.

Dacă videoclipul de mai sus nu se potriveşte cu ceea ce vedeţi, vizionaţi acest videoclip pentru metoda mai veche de comunicare.

  • Acest ghid vă arată cum să efectuaţi un test de comunicare pe Canon imageFORCE


    1. Apăsaţi tasta 123

    Pasul 1


    2. Selectaţi Monitoring Service (Serviciu de monitorizare) din meniu.

    Pasul 2


    3. Apăsaţi butonul Communication Test \ Comm. Test (Test de comunicare).
    (Acesta poate varia în funcţie de versiunea software a dispozitivului dvs. Se va afişa unul dintre cele 2 ecrane de mai jos)

    Pasul 3a Pasul 3b


    4. Dacă se afişează butonul Start Test (Începere test), apăsaţi-l şi apoi apăsaţi pe Yes (Da) pentru a efectua testul de comunicare.
    Pe unele dispozitive nu va trebui să faceţi acest lucru, caz în care treceţi la pasul 5.

    Pasul 4 a Pasul 4b


    5. Testul dvs. de comunicare va fi efectuat acum şi, cât timp este în desfăşurare, se va afişa unul dintre următoarele ecrane.

    Pasul 5 a Pasul 5b


    6. Când testul de comunicare se finalizează, se va afişa mesajul Communication was Successful \ Communication Test Result > All Succeeded (Comunicarea a reuşit \ Rezultatul testului de comunicare > Toate au reuşit).

    Pasul 6 a Pasul 6b

    7. Dacă apar erori, va trebui să contactaţi departamentul IT pentru a vă asigura că dispozitivul dvs. are permisiunea de a comunica cu Canon.

    Pasul 7 a Pasul 7b Pasul 7c

Întrebări frecvente privind eMaintenance

  • Urmaţi aceşti paşi: Notaţi codul de eroare pentru referinţă

    Verificaţi dacă dispozitivul este conectat la reţea, fie prin cablu, fie prin Wi-Fi

    Dacă puteţi imprima pe dispozitiv şi calculatorul nu este conectat direct la acesta cu un cablu, este în reţea

    Contactaţi asistenţa IT al organizaţiei dvs. şi confirmaţi că dispozitivul are acces în afara reţelei dvs. pentru a comunica cu noi. Vor avea nevoie de detaliile din următoarea întrebare: „Am nevoie de detaliile URL-urilor utilizate de dispozitiv pentru a comunica cu eMaintenance”

  • Cloud Connection Agent (CCA) este cea mai recentă metodă de comunicare care funcţionează pe majoritatea dispozitivelor din portofoliul nostru actual

    CCA
    hbp-ec1l.srv.ygles.com – Port 443
    kinesis.eu-central-1.amazonaws.com – Port 443
    cognito-identity.eu-central-1.amazonaws.com – Port 443
    a2etju7iem1tgc-ats.iot.eu-central-1.amazonaws.com – Port 443 sau 8883
    rgt.srv.ygles.com – Port 443
    camapi.srv.ygles.com – Port 443
    camapi-ec1.srv.ygles.com – Port 443
    hbpm-ec1l.srv.ygles.com – Port 443

    Remote Device Management Service (RDMS) este metoda noastră de comunicare pentru a ne asigura că firmware-ul dispozitivului este menţinut actualizat

    RDMS
    device.c-cdsknn.net – Port 443
    device02.c-cdsknn.net – Port 443
    a02.c-cdsknn.net – Port 443

    Embedded Remote Diagnostic Service (eRDS) este metoda noastră de comunicare mai veche

    eRDS
    b01.ugwdevice.net – Port 443

    Faceţi clic aici pentru a descărca „Securitatea informaţiilor cu Canon eMaintenance”. Acest document oferă informaţii tehnice despre eMaintenance.

  • Vă rugăm să contactaţi Centrul nostru de asistenţă pentru clienţi, unde reprezentanţii noştri vă vor colecta detaliile şi vă vor conecta cu echipa corespunzătoare pentru a facilita procesul de configurare.

  • Vă rugăm să contactaţi Centrul nostru de asistenţă pentru clienţi, unde reprezentanţii noştri vă vor colecta detaliile şi vă vor conecta cu echipa corespunzătoare pentru a facilita procesul de configurare.

  • Dacă este afişat mesajul Nu este înregistrată nicio entitate găzduită atunci când se efectuează un test de comunicare, dispozitivul nu a fost înregistrat la compania locală de vânzări. Contactaţi compania locală de vânzări pentru a obţine cheia necesară. Aceasta poate fi apoi introdusă în dispozitiv şi se va fi efectuat simultan un test de comunicare. Vizionaţi videoclipul pentru mai multe detalii.

Self-Service Portal

Data-Driven Decision Making in progress

Self-Service Portal este conceput pentru a vă simplifica experienţa, oferind o modalitate perfectă de a vă gestiona contul şi produsele. Prin intermediul portalului, puteţi crea şi urmări tichete de asistenţă, puteţi trimite citiri ale contoarelor, puteţi solicita relocarea sau eliminarea produsului şi vă puteţi actualiza informaţiile despre cont şi produs. În plus, puteţi trimite întrebări legate de cont, beneficiind de asistenţă eficientă şi convenabilă la îndemână.

S-ar putea să aveţi nevoie şi de...

Contactaţi-ne

Contactaţi-ne pentru asistenţă la telefon sau pe e-mail

Număr de serie

Găsiţi numărul de serie al produsului dumneavoastră

Reciclare

Aflaţi mai multe despre Programul de reciclare a cartuşelor Canon