O femeie care cântă la chitară priveşte în obiectivul camerei Canon PowerShot V10. Camera este aşezată pe o masă joasă în faţa ei şi are ataşate un microfon extern şi un mâner tip trepied Canon HG-100TBR.

APARATE FOTO ŞI CAMERE VIDEO PENTRU VLOGGING

Un ghid pentru tot ce trebuie să ştiţi despre aparatele foto şi camerele video pentru vlogging de la Canon, plus sfaturi şi inspiraţie.

Spuneţi-vă povestea aşa cum doriţi

Un aparat foto sau video excelent pentru vlogging este elementul cheie al oricărui vlog de succes. Pentru a realiza filme excelente, acesta trebuie să ofere o calitate excelentă a imaginii şi a înregistrării video, focalizare automată perfectă şi o performanţă bună la lumină scăzută, totul într-un corp suficient de mic pentru a-l lua în călătorii. În acelaşi timp, caracteristici precum ecranele rabatabile pentru filmare selfie uşoară, stabilizarea imaginii pentru înregistrare video uniformă şi intrarea audio de înaltă calitate vă îmbunătăţesc semnificativ videoclipurile.

De la modele uşor de utilizat pentru începători, care simplifică filmarea, la aparate profesionale cu capacităţi avansate pentru creatorii pasionaţi, Canon dispune de o gamă variată de aparate foto şi camere video pentru vlogging, fiecare cu funcţii care răspund diferitelor nevoi şi niveluri de experienţă. Pe măsură ce navigaţi pe această pagină, veţi afla mai multe despre ceea ce face ca aceste aparate foto şi camere video pentru vlogging să fie cele mai bune, veţi găsi tutoriale pentru a vă aduce ideile la viaţă şi veţi descoperi sfaturi şi inspiraţie pentru a vă duce filmările la nivelul următor.

Fie că faceţi vlogging pe YouTube pentru a câştiga bani sau creaţi amintiri într-o vacanţă de familie, gama Canon de aparate foto şi camere video pentru vlogging vă va ajuta să vă spuneţi povestea aşa cum doriţi.

Comparaţi aparatele foto şi camerele video pentru vlogging pentru începători

Exploraţi tabelul nostru comparativ de mai jos, care prezintă în detaliu specificaţiile cheie ale aparatelor foto şi camerelor video Canon pentru vlogging pentru începători.

Senzor

CMOS de 1 inch, de 13,1 MP
CMOS de 1 inch, de 20,1 MP
CMOS APS-C de 24,2 MP
CMOS full frame de 26,2 MP

Video

4K până la 30p, Full HD până la 60p
4K până la 30p, Full HD până la 120p
4K până la 30p (supraeşantionat din 6K), Full HD până la 120p
4K până la 25p, Full HD până la 60p

Port pentru microfon

Da
Da
Da
Da

Conectivitate

Bluetooth, Wi-Fi, USB-C, HDMI Micro, streaming live, Cloud Frame.io prin image.canon
Bluetooth, Wi-Fi, USB-C, HDMI Micro, streaming live, Cloud Frame.io prin image.canon
Bluetooth, Wi-Fi, USB-C, HDMI Micro, streaming live, Cloud Frame.io prin image.canon
Bluetooth, Wi-Fi, USB-C, HDMI Micro, Cloud Frame.io prin image.canon

Focalizare automată

Focalizare automată pe întreaga zonă/la atingere, AF 1 punct, Servo AF pentru filme (mod de filmare)
AiAF (31 de puncte, AF pentru feţe/la atingere, urmărire obiecte/faţă), AF 1 punct, 2 moduri Servo AF pentru filme, mod Blog video
Dual Pixel CMOS II AF cu 651 de zone AF selectabile şi 4.503 poziţii AF disponibile pentru fotografii şi 3.713 pentru filme
Dual Pixel CMOS AF cu 143 de zone AF selectabile şi 4.779 de poziţii AF

Ecran

Ecran tactil rabatabil de 5 cm, cu 460.000 de puncte
Ecran tactil rabatabil de 7,5 cm, cu 1,04 milioane de puncte
Ecran tactil cu unghi variabil de 7,5 cm, cu 1,62 milioane de puncte
Ecran tactil cu unghi variabil de 7,5 cm, cu 1,04 milioane de puncte

Greutate (cu card şi baterie)

211 g
304 g
375 g
485 g

Comparaţi aparatele foto şi camerele video profesionale pentru vlogging

Exploraţi tabelul nostru comparativ de mai jos, care prezintă în detaliu specificaţiile cheie ale aparatelor foto şi camerelor video Canon profesionale pentru vlogging.

Aparat foto

EOS R APS-C

EOS R7

EOS R FF

EOS R8

EOS R FF

EOS R5

Senzor

CMOS APS-C de 32,5 MP
CMOS full frame de 24,2 MP
CMOS full frame de 24,2 MP
CMOS full frame de 45 MP

Video

4K până la 60p (supraeşantionat din 7K), Full HD până la 120p
4K până la 60p (supraeşantionat din 6K), Full HD până la 180p
4K până la 60p (supraeşantionat din 6K), Full HD până la 180p, înregistrare video 6K ProRes RAW
Înregistrare RAW internă, nedecupată, înregistrare video 8K până la 30p, 4K la până la 120p, Full HD până la 120p, Full HD HDR până la 30p

Port pentru microfon

Da + patină multifuncţională
Da + patină multifuncţională
Da + patină multifuncţională
Da

IBIS

Da
Nu
Da
Da

Conectivitate

Bluetooth, Wi-Fi, USB-C, HDMI Micro, Cloud Frame.io prin image.canon
Bluetooth, Wi-Fi, USB-C, HDMI Micro, Cloud Frame.io prin image.canon
Bluetooth, Wi-Fi, USB-C, HDMI Micro, Cloud Frame.io prin image.canon
Bluetooth, Wi-Fi, USB-C, HDMI Micro, Cloud Frame.io prin image.canon

Focalizare automată

Dual Pixel CMOS AF II cu 651 de zone AF selectabile şi până la 4.823 de poziţii AF pentru filme. Focalizare automată cu urmărire pentru oameni (ochi, faţă, cap, corp), animale (câini, pisici, păsări) sau vehicule (maşini de curse, motociclete)
Dual Pixel CMOS AF II cu 1.053 de zone AF selectabile şi până la 4.067 de poziţii AF pentru filme. Focalizare automată cu urmărire pentru oameni (ochi, faţă, cap, corp), animale (câini, pisici, păsări, cai) sau vehicule (maşini de curse, motociclete, avioane, trenuri)
Dual Pixel CMOS AF II cu 1.053 de zone AF selectabile şi până la 4.067 de poziţii AF pentru filme. Focalizare automată cu urmărire pentru oameni (ochi, faţă, cap, corp), animale (câini, pisici, păsări, cai) sau vehicule (maşini de curse, motociclete, avioane, trenuri)
Dual Pixel CMOS AF II cu 1.053 de zone AF selectabile şi până la 4.500 de poziţii AF pentru filme. Focalizare automată cu urmărire pentru oameni (ochi, faţă, cap, corp), animale (câini, pisici, păsări) sau vehicule (maşini de curse, motociclete)

Ecran

Ecran tactil cu unghi variabil de 7,5 cm, cu 1,62 milioane de puncte
Ecran tactil cu unghi variabil de 7,5 cm, cu 1,62 milioane de puncte
Ecran tactil cu unghi variabil de 7,5 cm, cu 1,62 milioane de puncte
Ecran tactil cu unghi variabil de 8,1 cm, cu 2,1 milioane de puncte

Greutate (cu card şi baterie)

612 g
461 g
670 g
738 g

Vloguri realizate cu Canon

Faceţi cunoştinţă cu vloggeri care îşi spun poveştile folosind aparate şi obiective pentru vlogging Canon.

Inspiraţie şi tehnici pentru vlogging

Exploraţi o serie de interviuri care inspiră şi tutoriale practice, oferind perspective şi tehnici unice pentru a vă îmbunătăţi abilităţile de vlogging.

Alegeţi-vă nişa pentru vlogging

Doriţi să începeţi un vlog? Iată cum să vă alegeţi nişa şi aparatul foto şi obiectivul Canon potrivite pentru dumneavoastră.

Cele mai bune aparate foto, camere video şi obiective Canon pentru vlogging

Canon produce o serie de aparate foto, camere video şi obiective care sunt ideale pentru creatorii de conţinut. Acest ghid vă va ajuta să găsiţi modelele perfecte.

Cum să devii vlogger

Începeţi şi produceţi vloguri de calitate cu sfaturile noastre pentru vlogging pentru începători.

Sfaturi pentru a vă îmbunătăţi videoclipurile pentru reţelele sociale

Patru creatori discută despre caracteristicile unui conţinut excelent şi cum să iasă în evidenţă online.

Faceţi cunoştinţă cu PowerShot V10

Descoperiţi motivul pentru care această cameră video Canon 4K pentru vlogging, de mici dimensiuni, este echipamentul complet perfect pentru începători.

Crearea de conţinut cu EOS R50

Duceţi-vă feedurile de pe reţelele sociale la următorul nivel cu Canon EOS R50.

Vlogging de călătorie cu un obiectiv ultra-grandangular

Chloe Gunning, vlogger de călătorie, filmează o excursie de o zi în oraş cu obiectivul Canon RF 16mm F2.8 STM.

Cel mai bun aparat foto compact pentru conţinut creativ

Descoperiţi modul în care PowerShot G7 X Mark III vă poate ajuta să vă dezlănţuiţi scânteia creativă.

Crearea unei poveşti video

10 sfaturi pentru a realiza filme scurte captivante.

Întrebări frecvente despre vlogging

Răspundem la câteva dintre întrebările dumneavoastră legate de vlogging cu sfaturi despre cum să începeţi şi cum să generaţi bani din vloguri.

  • Ce înseamnă vloggingul?

    Vloggingul, un termen derivat din combinarea cuvintelor „video” şi „blogging”, este o formă de blogging care utilizează în principal conţinut video pentru a comunica un mesaj sau o poveste. Este un mod unic de a vă împărtăşi perspectiva, ideile sau experienţele cu ceilalţi. De la jurnale personale şi de călătorie la ghiduri de utilizare şi recenzii de produse, vloggingul poate acoperi o gamă mare de subiecte. Este un mediu creativ care vă permite să vă exprimaţi, să construiţi o comunitate şi chiar să vă creaţi o carieră. Frumuseţea vloggingului constă în versatilitatea, inclusivitatea şi conexiunea mai strânsă pe care o creează între vlogger şi spectator.

  • Cum încep să fac vlogging pe YouTube?

    Începerea unui vlog pe YouTube poate fi un proces interesant, indiferent de nivelul dumneavoastră de experienţă. Iată câţiva paşi pentru a începe.

    1. Stabiliţi-vă nişa sau subiectul pentru vlogging. Ar trebui să fie ceva care vă pasionează şi despre vă place să le vorbiţi altora.
    2. Investiţi în echipamente de bună calitate, cum ar fi un aparat foto sau o cameră video Canon pentru vlogging, pentru a obţine înregistrări de o calitate pe măsura valorii conţinutului.
    3. Configuraţi-vă canalul YouTube şi personalizaţi-l cu un banner şi o siglă unice.
    4. Începeţi să vă filmaţi primul vlog, menţinându-l simplu şi autentic. Reţineţi, cheia este un conţinut unitar, aşa că planificaţi şi creaţi un program regulat de încărcare.
    5. Optimizaţi-vă videoclipurile pentru căutare cu cuvinte cheie, titluri captivante şi descrieri detaliate. Interacţionaţi cu spectatorii răspunzând la comentarii şi cerând feedback. Nu uitaţi să vă promovaţi vlogurile şi pe alte reţele sociale.

    Amintiţi-vă, vloggingul este un maraton, nu un sprint; aşa că nu vă grăbiţi, distraţi-vă şi scoateţi-vă la iveală personalitatea.

  • Cum pot face bani din vlogging?1

    Câştigarea de bani din vlogging începe cu producerea consecventă de conţinut captivant care rezonează cu spectatorii dumneavoastră. Pe măsură ce vă creaţi un public, aveţi diverse variante de a genera bani.

    Sponsorizările şi parteneriatele cu mărci oferă o altă sursă de venit; companiile plătesc adesea vloggeri pentru a-şi prezenta produsele sau serviciile în videoclipuri. Marketingul afiliat, prin care câştigaţi un comision la produsele vândute prin linkuri din descrierea video, este altă metodă frecventă. În plus, platformele de crowdfunding permit fanilor dedicaţi să vă sprijine financiar munca în schimbul unor bonusuri, cum ar fi accesul anticipat la conţinut.

    În cele din urmă, vânzarea de produse sau valorificarea expertizei dumneavoastră pentru a oferi cursuri online sau servicii de consultanţă poate oferi venituri suplimentare. Amintiţi-vă, deşi generarea de bani este un aspect esenţial al vloggingului, concentrarea pe crearea de conţinut valoros şi autentic ar trebui să conducă în mod natural la creştere şi oportunităţi financiare.

    1. Materialul oferit pe acest site web trebuie utilizat numai în scop informativ şi nu trebuie în niciun caz să vă bazaţi pe el ca înlocuitor al consultanţei financiare independente.

Inspiraţi-vă, înscrieţi-vă acum

Nu pierdeţi niciodată cele mai recente oferte de la Canon, sfaturi şi tutoriale, ştiri şi invitaţii la evenimente locale.