Reduceţi procesarea manuală a comenzilor
Fluxurile de lucru automatizate economisesc timp şi evită greşelile de expediere
Eficientizaţi întregul proces de livrare a bunurilor, de la preluare, ambalare şi expediere, până la validarea dovezii de livrare.
Folosirea unui sistem de preluare a comenzilor care este ineficient şi predispus la erori vă poate încetini şi avea un impact grav asupra afacerii.
Fluxurile de lucru automatizate economisesc timp şi evită greşelile de expediere
Acceleraţi primirea dovezii de livrare cu semnătura electronică mobilă
Tehnologia mai eficientă reduce costurile, erorile şi întârzierile
Sistemele digitale stochează semnăturile şi evidenţele în siguranţă
Reţeta pentru livrarea mai rapidă şi mai inteligentă a bunurilor
Acum avem un mod de lucru mai standardizat care este mai ieftin, mai uşor de întreţinut şi mai flexibil.
Friedrich Staller
Director General, GEV
Furnizorul austriac de echipamente de bucătărie, GEV, dorea să proceseze facturile şi avizele de expediţie mai rapid, pentru a-şi atinge obiectivul de livrare în aceeaşi zi pentru 97 % dintre comenzi. Compania căuta o soluţie digitală care ar accelera fluxurile de lucru bazate pe hârtie şi să-i ofere mai mult control şi vizibilitate asupra proceselor.
Am dezvoltat o soluţie personalizată de onorare a comenzilor, adaptând platforma de administrare a documentelor de la Canon la sistemul ESP al companiei GEV, pentru a digitaliza, arhiva automat şi eticheta toată documentaţia comenzilor pentru recuperare rapidă şi uşoară.
Soluţia noastră a accelerat onorarea comenzilor ajutând personalul să găsească avizele de expediţie mai rapid şi reducând intervalul până la facturare prin semnarea electronică. Pe lângă îmbunătăţirea securităţii şi vizibilităţii documentelor, sistemul a îmbunătăţit şi experienţa clienţilor, oferind şabloane de comandă editabile mai clare.
Datele de vânzări extrase din ERP au fost fuzionate cu datele clientului din CRM
Lista este creată şi trimisă către dispozitivele mobile ale personalului din depozit
Articolele sunt ambalate şi etichetele de transport sunt special create pentru transportatori
Avizul de expediţie este creat şi trimis către dispozitivul mobil al şoferului
Semnătura clientului este înregistrată electronic şi factura este generată
Impulsionaţi-vă afacerea şi exploraţi noi modalităţi de abordare a clienţilor folosind soluţiile noastre de comunicare digitală
Preluaţi controlul asupra fluxului de numerar şi descoperiţi cum un proces optimizat de facturare vă economiseşte timp şi bani