Reduceţi cheltuielile operaţionale
Economisiţi bani prin optimizarea şi digitalizarea fluxurilor de lucru
Reimaginăm resursele umane pentru o lume digitală.
Fluxurile manuale cu documente HR încetinesc ritmul activităţii, iar arhivele pe hârtie sunt o metodă costisitoare şi ineficientă de stocare a informaţiilor angajaţilor.
Economisiţi bani prin optimizarea şi digitalizarea fluxurilor de lucru
Ajutaţi personalul de HR să lucreze mai bine prin automatizarea proceselor
Obţineţi mai multe analize şi informaţii detaliate despre blocajele şi datele de HR
Îmbunătăţiţi securitatea prin centralizarea stocării datelor de angajaţi
Demonstrarea puterii de a renunţa la hârtie
Canon HR Case Manager a oferit instrumentele şi funcţionalitatea pentru a transforma modul în care lucrăm.
Marco Trucchia
Director de resurse umane, Canon Italia
Echipa de resurse umane a Canon Italia petrecea prea mult timp şi cheltuia prea mulţi bani în procesarea documentelor pe hârtie şi dorea să găsească o modalitate mai rapidă de manipulare a datelor angajaţilor. Pe lângă distragerea personalului de la sarcini mai valoroase, procesarea manuală a 900 de fişe de angajaţi a transformat departamentul de resurse umane într-un centru de cost birocratic.
Compania şi-a dat seama că soluţia la această problemă este Canon HR Case Manager, un sistem rapid şi flexibil de procesare a documentelor, care permite personalului să gestioneze digital informaţiile angajaţilor.
Convertind fişele pe suport de hârtie în format digital, departamentul de resurse umane a redus timpul de administrare cu 15%, mărind productivitatea şi moralul. De asemenea, funcţiile de analiză şi de securitate ale sistemului au asigurat echipei un control mai bun asupra datelor, ajutând-o să îşi menţină înregistrările actualizate şi complet conforme.
Solicitări de noi poziţii, gestionarea CV-urilor, selecţie etc.
Proces optimizat de angajare, cu sarcini administrative mai puţine
Foi de pontaj, state de plată şi cheltuieli, contractele angajaţilor etc.
Pensionare, retragere etc.
Lucraţi mai rapid, reduceţi costurile şi asiguraţi servicii şi mai bune clienţilor procesând mai rapid corespondenţa
Îmbunătăţiţi productivitatea şi reduceţi erorile prin automatizarea procesului de înscriere şi înregistrare a clienţilor