eSignature
O modalitate mai bună de a semna documentele într-un mediu hibrid
Multe organizaţii lucrează acum într-o manieră hibridă, iar mersul la birou pentru a semna documente consumă timp şi provoacă întârzieri. Utilizând eSignature, puteţi semna şi trimite rapid documente de oriunde din lume.
Acceleraţi-vă activitatea comercială cu Canon eSignature
Îmbunătăţiţi experienţa clienţilor
eSignature vă ajută clienţii să acceseze şi să semneze documente rapid şi simplu, oriunde s-ar afla. Clienţii pot semna documente utilizând orice dispozitiv, de la un laptop la un smartphone sau chiar o tabletă dintr-un magazin de vânzare cu amănuntul.
Îmbunătăţiţi colaborarea şi mobilitatea
Accesaţi eSignature de oriunde din lume prin soluţia bazată pe web.
Impulsionaţi productivitatea
Eliminaţi imprimarea fizică şi taxele poştale pentru documentele importante. Prin integrare, puteţi automatiza complet şi procesele de dinainte şi de după semnare.
Consolidaţi securitatea şi conformitatea
Menţineţi o securitate IT eficientă printr-o soluţie eSignature securizată, care oferă vizibilitate asupra întregului proces de semnare, ajutând în acelaşi timp la gestionarea cerinţelor de reglementare.
FLUTURAŞ
Soluţii conexe
Aflaţi mai multe despre soluţiile noastre de gestionare a documentelor şi de automatizare a proceselor.
Therefore™ Online
Therefore™ Online este un sistem agil de gestionare a documentelor, ce oferă gestionarea conţinutului comercial şi fluxuri de lucru eficiente cu documente.
Cloud Workspace Collaboration: automatizarea proceselor
Capturaţi documente şi găsiţi instantaneu informaţiile necesare, indiferent dacă lucraţi la birou, acasă sau în mişcare.
Comunicări cu clienţii
Ajutându-vă clienţii să iasă în evidenţă pe o piaţă ofertantă.
Exploraţi serviciile de transformare digitală
Exploraţi mai departe
Munca hibridă acum: securitatea în spaţiul de lucru hibrid
Organizaţia dumneavoastră are soluţiile necesare pentru a face faţă noilor ameninţări la adresa securităţii informaţiilor?
Securitate, oriunde: cum să protejaţi datele în spaţiile de lucru hibride
Cum pot companiile să păstreze datele în siguranţă într-un mediu de lucru în schimbare?