Economisiţi bani
Îmbunătăţiţi eficienţa şi reduceţi pierderile
O modalitate mai rapidă şi mai inteligentă de manipulare a corespondenţei.
O cameră de corespondenţă digitală permite colectarea, identificarea, validarea şi expedierea întregii corespondenţe, cu date relevante de indexare, către sistemele sau persoanele corespunzătoare.
Îmbunătăţiţi eficienţa şi reduceţi pierderile
Procesarea mai eficientă a corespondenţei facilitează livrarea unor servicii mai bune către clienţi
Asiguraţi personalului acces facil la corespondenţă, din orice locaţie
Dezvoltaţi o metodă mai sigură de manipulare a informaţiilor confidenţiale
Explorarea camerei de corespondenţă a viitorului
Această soluţie a îmbunătăţit productivitatea operaţională şi a crescut capacitatea noastră de reacţie faţă de clienţi.
Alan Watson
Manager de relaţii, Aegon Regatul Unit
Furnizor internaţional de asigurări de viaţă, gestionarea pensiilor şi a activelor, Aegon a căutat o metodă mai rapidă de procesare a corespondenţei derulate între companie şi cei 2 milioane de clienţi din Regatul Unit. Costisitor şi epuizant, sistemul ineficient Aegon de procesare a corespondenţei a afectat serviciile oferite clienţilor.
Cu ajutorul unei abordări pe mai multe faze, am ajutat Aegon să îşi transforme tehnologia de procesare a corespondenţei implementând soluţia noastră Digital Mailroom. Scopul nostru a fost optimizarea şi automatizarea fluxurilor de lucru cheie, centralizând procesarea şi stocarea corespondenţei într-o clădire nouă, separată.
Această soluţie a condus la o procesare cu 50% mai rapidă a corespondenţei, a înjumătăţit costurile de manoperă şi a determinat o reducere totală cu 25% a cheltuielilor prin reducerea imprimării pe suport de hârtie şi a stocării hârtiei. Pe lângă mărirea nivelului de satisfacere a clienţilor prin reducerea timpilor de răspuns, noul sistem a oferit companiei Aegon control deplin asupra procesării şi a redus riscurile de conformitate.
Deschisă, scanată, identificată, verificată şi citită pentru extragerea datelor cheie
Sortată, indexată şi arhivată automat
Expediere la destinatarul corespunzător, accesată de pe orice dispozitiv smart
Îmbunătăţiţi metoda de lucru investind în soluţia Digital Mailroom.
Eficientizaţi-vă procesele HR automatizând fluxurile de lucru pentru a permite un grad mai ridicat de control şi vizibilitate
Impulsionaţi-vă afacerea şi exploraţi noi modalităţi de abordare a clienţilor folosind soluţiile noastre de comunicare digitală
Preluaţi controlul asupra fluxului de numerar şi descoperiţi cum un proces optimizat de facturare vă economiseşte timp şi bani