Fidelizarea clienţilor
Prin crearea unei comunicări mai bune, mai personale
Stimulaţi afacerea comunicând mai eficient cu clienţii.
Consumatorii de azi se aşteaptă ca firmele să le ofere informaţiile pe care le doresc, atunci când le doresc, pe dispozitivul ales.
Prin crearea unei comunicări mai bune, mai personale
Prin livrarea mai consistentă a mesajelor prin toate canalele
Prin crearea conţinutului de client de către companie, nu de către departamentul IT
Prin integrarea datelor din sistemele existente
Managementul clienţilor şi comunicare: o nouă abordare
Această soluţie a îmbunătăţit productivitatea operaţională şi a crescut capacitatea noastră de reacţie faţă de clienţi.
Alan Watson
Manager de relaţii, Aegon UK
Compania internaţională de asigurări Aegon a dorit să îmbunătăţească modul de comunicare cu peste 2 milioane de clienţi din Regatul Unit. Ca şi în cazul pregătirii trecerii de la formatul tipărit la cel digital, compania a dorit să îşi reducă cheltuielile prin externalizare, îmbunătăţindu-şi totodată securitatea datelor şi capacităţile de audit.
Am ajutat Aegon să dezvolte un sistem de procesare a corespondenţei intrate şi ieşite printr-un flux de lucru automat pentru documente şi stocare electronică. Acest sistem eficientizat de gestionare a documentelor a fost implementat într-o clădire nouă, construită în acest scop şi gestionată de Canon.
Soluţiile noastre externalizate de Comunicare cu clienţii au condus la o procesare cu 50% mai rapidă a corespondenţei şi o reducere totală a costurilor cu 25%. Ca şi în cazul asistării Aegon în trecerea de la formatul tipărit la cel digital, soluţia a îmbunătăţit controlul rezultatelor şi al datelor şi a permis companiei să respecte reglementările în vigoare.
Corespondenţă pe suport de hârtie sau digital
Din mai multe surse
Personalizat folosind datele documentului
Bazate pe şabloane de documente personalizate
Sistem de livrare pe toate canalele
Pentru regăsire şi auditare facilă
Lucraţi mai rapid, reduceţi costurile şi asiguraţi servicii şi mai bune clienţilor procesând mai rapid corespondenţa
Îmbunătăţiţi productivitatea şi reduceţi erorile prin automatizarea procesului de înscriere şi înregistrare a clienţilor