SERVICII

Asistenţă pentru software Canon

Four office workers stand in pairs chatting next to an open laptop computer, with two gesturing with their hands.

Obţineţi mai mult din investiţia dvs. în software Canon

Maximizaţi-vă investiţia în software-ul Canon prin accesul la cele mai recente actualizări, upgrade-uri şi asistenţă tehnică expertă oferite de serviciile Canon de gestionare a software-ului.

Tehnologiile inovatoare şi tendinţele informatice, precum cloud computing şi IA, înseamnă că sunt necesare mai multe cunoştinţe practice pentru a utiliza la maximum funcţiile oferite de acest software. Serviciile Canon de asistenţă pentru software vă pot ajuta să profitaţi de beneficiile tehnologice şi să minimizaţi întreruperile asociate software-ului, astfel încât să puteţi avea încredere în procesele dvs. de afaceri.

Oferta noastră

Protecţie pe termen lung

Protejaţi-vă investiţia în software-ul local cu acces garantat la noi versiuni de software.

Întreţinerea

Creşteţi fiabilitatea prin acces la versiuni noi de pachete de întreţinere pentru software, inclusiv actualizări de securitate, patch-uri şi corecţii.

Servicii de asistenţă

Gestionare completă şi asistenţă pentru evenimente, incidente şi solicitări legate de software.

Asistenţă

Asistenţă pentru diagnosticare comodă de la distanţă pentru evenimente şi incidente, raportate prin intermediul biroului de asistenţă.

Rezoluţie

Soluţionare rapidă de la distanţă a evenimentelor sau incidentelor acoperite de serviciul Canon de asistenţă pentru software.

Transfer la nivel superior

Când este necesar ajutor pentru depanare, problemele sunt transferate echipei de furnizori experţi în dezvoltarea de software.

Competenţe

Asistenţă la nivel global

Asistenţa Canon pentru software este disponibilă în întreaga regiune EMEA şi în restul lumii, pentru ca dvs. să beneficiaţi de asistenţă oriunde aţi fi.

Tehnicieni calificaţi

Tehnicienii noştri software experimentaţi şi extrem de calificaţi sunt instruiţi în permanenţă pentru a ţine pasul cu tendinţele.

Asistenţă suplimentară

Pentru asistenţă suplimentară, sunt disponibile servicii de monitorizare anticipative şi de gestionare a aplicaţiilor de suport.

Woman wearing a mustard jacket uses a tablet device to explain something to another woman as they check IT equipment.

Asistenţă, când aveţi nevoie

Aflaţi mai multe despre nivelurile de asistenţă software de la Canon cu soluţiile noastre la sediul clientului şi online.

Faceţi clic aici pentru a descărca

Support, when you need it
Aflaţi cum serviciile Canon de asistenţă pentru software vă pot asigura continuitatea activităţii la parametri ideali.

Produse conexe

A woman points out something to a colleague leaning over her as a team sits round a desk working at their computer screens.

uniFLOW Online

Redobândiţi controlul asupra imprimării comerciale, pentru a reduce costurile şi pentru a asigura conformitatea.

Computer screen with white background and ‘Therefore’ logo in grey lettering with three bright green dots in and around the letter O.

Therefore

Stocaţi, administraţi, procesaţi şi accesaţi cu uşurinţă informaţiile securizate, de oriunde şi în orice moment.

Close-up of a woman’s hand holding a red pen and pointing to a large computer screen made up of pie charts and graphs.

Software profesional

Optimizaţi procesarea, creşteţi productivitatea şi sporiţi securitatea cu soluţiile noastre software.

Deosebiţi-vă de ceilalţi utilizând serviciile profesionale Canon

DISCUTAŢI CU ECHIPA NOASTRĂ