Economii de costuri
Eliminaţi nevoia de infrastructură IT sau de resurse specializate costisitoare.
Gestionarea online a comunicării cu clienţii (CCM) înseamnă mai mult decât o simplă îmbunătăţire a producţiei de documente; aceasta este un pas înainte spre realizarea unei abordări axate pe client, complet conformă şi de economisire a costurilor, pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor.
Integrarea gestionării proceselor şi a canalelor poate să deschidă calea către un nou tip de dialog pentru comunicaţiile de afaceri. Treceţi la un serviciu complet administrat, găzduit în cloud şi utilizaţi aplicaţia CCM unică pentru clienţi de la Canon.
Procesarea este optimizată prin compunerea de comunicări pregătite pentru tipul dorit de livrare, din fişierele cu date primite de la clienţi.
Fişierele pregătite sunt disponibile pentru a fi predate din nou către client, pentru procesare ulterioară şi/sau pentru livrare la clientul utilizator final al acestuia.
Petreceţi mai mult timp concentrându-vă asupra activităţilor dvs. principale, prin externalizarea producţiei şi prin livrarea materialelor imprimate şi a corespondenţei către echipele de experţi de la Canon.
Comunicările complet formatate ajung la utilizatorul final prin e-mail, cu urmărire pentru a colaţiona rapoarte pentru e-mailurile accesate.
Asiguraţi-vă în mod automat că fiecare comunicare ajunge la destinaţie, cu livrarea fişierelor pregătite pentru imprimare, dacă e-mailurile au fost accesate sau nereuşite după mai multe încercări.
Canon administrează datele pe care le primiţi, care sunt procesate, formatate într-un tip de comunicare şi găzduite în siguranţă în cloud.
Personalul nostru este foarte competent în transformarea datelor în comunicări personalizate, vizate şi conforme.
Accesul securizat de la distanţă oferă o soluţie CCM fără licenţe costisitoare şi fără specialişti interni.
Extindeţi capacităţile de livrare şi economisiţi costuri cu resursele cu o platformă de gestionare a comunicării cu clienţii, care este administrată printr-un singur punct de contact – local şi în cloud.
- Markus Stricker, Director executiv, MSP
Sistemele noi, cum ar fi platforma de comunicare de la Canon, sunt indispensabile pentru păstrarea clienţilor existenţi şi a celor noi.
Exploraţi noi modalităţi de abordare a clienţilor folosind soluţiile noastre de comunicare digitală.