CERCETARE

Barometrul de transformare IT

Informaţii de la 1.700 de lideri IT din şapte pieţe EMEA cu privire la modul în care rolul lor a evoluat între 2019, 2021 şi 2023, împreună cu previziunile şi priorităţile lor pentru următorii trei ani.

Călătoria factoriilor de decizie IT

Liderii din IT sunt esenţiali pentru toate companiile. Aceştia susţin inovaţia, susţin productivitatea angajaţilor şi se luptă să menţină funcţionalitatea în perioade cu adevărat dificile. Dar nimeni nu întreabă cât de greu le este în acest rol, de aceea am pus noi această întrebare.

Am chestionat mii de lideri IT seniori din întreaga Europă, întrebându-i cum li s-a schimbat experienţa de lucru între 2019, 2021 şi 2023.

Citiţi raportul nostru de cercetare pentru a descoperi cele mai mari provocări, priorităţi în continuă evoluţie şi modul în care aceştia utilizează inovaţia pentru a-şi susţine atât organizaţia, cât şi propriile cariere.

The IT transformation barometer
IT decision maker (ITDM)

2019 – 2027

2019: anul liniştit

Factorii de decizie IT au fost mai relaxaţi, cu mai puţine provocări şi mai puţin stres.

2021: anul de criză

În perioada de apogeu a pandemiei, factorii de decizie IT trebuiau să ia constant măsuri de urgenţă, simţindu-se stresaţi.

2023: anul oportunităţilor

În timp ce munceau mai intens ca niciodată, factorii de decizie IT au început să aibă o atitudine mai pozitivă cu privire la oportunităţile strategice deschise pentru ei.

2024 şi ulterior: o eră nouă pentru AI?

55 % dintre factorii de decizie IT afirmă că AI este deja o prioritate pentru investiţie, aşteptându-se la o creştere cu 66% în următorii 3 ani.

Evoluţia rolului factorilor de decizie IT

Ce părere au factorii de decizie IT despre modul în care s-a schimbat rolul lor de-a lungul timpului? Faceţi clic pe săgeţile de mai jos pentru a afla.

RAPORT

Citiţi cu atenţie raportul Barometrului de transformare IT acum pentru cele mai noi informaţii despre modul în care rolul factorilor de decizie IT se schimbă dramatic.

Exploraţi mai departe

Soluţii conexe

  • Gestionarea comunicării cu clienţii

    Dezvoltaţi-vă afacerea şi exploraţi noi modalităţi de abordare a clienţilor folosind soluţiile noastre de comunicare digitală.

  • Imprimante de birou

    Soluţii profesionale cuprinzătoare de imprimare şi scanare pentru orice mediu de birou.

  • Lucrul hibrid şi mobilitatea

    Lucrul hibrid de succes înseamnă că munca este la fel de productivă, în colaborare şi în siguranţă indiferent de unde este efectuată. Iată cum vă poate ajuta Canon.

  • AVEŢI NEVOIE DE AJUTOR?

    Obţineţi asistenţă cu inovaţii pentru mâine. Vorbiţi cu Canon.