SMART WORKING

Susţinut de Canon
SmartWorking_headerimage_1920x1080

Înainte, mersul zilnic la birou era ceva normal. Pandemia globală a redefinit modul de lucru. Acum, angajaţii îşi îndeplinesc sarcinile din locaţii diferite: de la birou, de acasă, din spaţii de lucru comune sau de oriunde altundeva.


În acest mediu de lucru hibrid, toţi angajaţii întâmpină aceleaşi probleme: procesarea, stocarea şi primirea documentelor esenţiale din mai multe locaţii, accesarea lor în timp real şi urmărirea deciziilor, a procesului de autorizare sau chiar a diverselor versiuni ale unui document. Anumite documente trebuie imprimate pentru a respecta prevederile legale, iar atunci când lucraţi de la distanţă acest lucru presupune riscuri mai mari de neconformitate şi costuri mai mari. Utilizarea unor instrumente variate şi neintegrate are ca rezultat o performanţă scăzută şi productivitate redusă.


Canon vă poate ajuta să extindeţi experienţa de lucru de la birou şi în locaţiile aflate la distanţă. Soluţiile noastre hibride oferă automatizarea proceselor comerciale complexe, precum şi gestionarea, scanarea şi imprimarea documentelor de oriunde.

Automatizarea proceselor
comerciale și a celor de colaborare

Create pentru optimizarea proceselor comerciale complexe şi pentru gestionarea documentelor, soluţiile Canon Cloud Workspace Collaboration permit angajaţilor să poată lucra eficient de oriunde.
Contactaţi Partenerii Acreditaţi pentru o demonstraţie live

Gestionare, imprimare şi scanarea documentelor cu ajutorul echipamentelor Canon

Aveţi nevoie să scanaţi, stocaţi şi partajaţi uşor documentele într-un spaţiu de lucru comun (stocare în cloud, sharepoint şi altele) direct din echipamentul multifunctional? Aveți nevoie să imprimaţi documentele şi să urmăriţi costurile, indiferent unde se află colegii dumneavoastră?

Cu ajutorul multifuncţionalelor noastre conectate la cloud, angajaţii pot lucra eficient de oriunde. Cu Canon uniFLOW Online şi cu echipamentele multifuncţionale Canon, angajaţii pot procesa documentele cu aceeaşi eficienţă ca la birou. Funcţia Filling Assist (Asistare la completare) permite recunoaşterea documentelor şi a numelor şi metadatelor din fişierele completate. În plus, puteţi urmări costurile de imprimare şi scanare şi puteţi calcula separat costul imprimărilor realizate pentru companie şi al celor realizate în interes personal.

În funcţie de volumul de imprimare şi scanare şi de suprafaţa spaţiului de lucru, puteţi alege dintre scanerele Canon i-SENSYS X sau imageRUNNER ADVANCE DX şi imageFORMULA, toate integrate cu soluţiile noastre, pentru a lucra mai uşor şi mai rapid!

Contactaţi Partenerii Acreditaţi pentru o demonstraţie live