Fiecare cadou are o poveste
Obiective
- Identificarea unei soluţii pentru acoperirea serviciilor de imprimare într-un context de business specific
- Găsirea unei imprimante cu costuri eficiente care să poată face faţă cererii în creştere
Provocări
- Cereri personalizate diferite şi unice din partea utilizatorilor finali
- Volum mare de imprimare pentru contabilitatea internă
- Costuri de imprimare mari în contextul creşterii volumului de imprimare
- Nevoia de creştere a productivităţii şi nevoia de livrare rapidă
- Imposibilitatea de a imprima pe alte suporturi decât hârtie simplă
Rezultate
- Posibilitatea de a dezvolta o gamă largă de materiale personalizate
- Productivitate sporită la costuri reduse
- Creşterea randamentului în contextul unui flux operaţional îmbunătăţit
- Timpi de livrare mai buni datorită funcţiilor de conectivitate
Dan-Cristian NiculaeOferirea posibilităţii de a crea buchete personalizate pe loc a făcut diferenţa în ultimele luni.
Manager City Flowers
Din 2007, City Flowers creează buchete şi aranjamente florale unice, pentru iubitorii de artă şi frumos. Având un designer cu mulţi ani de experienţă în spate, ei şi-au propus să transforme fiecare comandă într-o surpriză unică pentru persoana care primeşte acel cadou.
Magazinul online a apărut ca o completare naturală a magazinului fizic, adresându-se unui nou segment de clienţi, dar şi clienţilor deja fideli. Chiar şi pentru un magazin online este nevoie de foarte multe materiale imprimate, aşa că cei de la City Flowers au decis să caute o soluţie mai eficientă din punct de vedere al costurilor, păstrându-şi totodată creativitatea.
Pe lângă segmentul floristic, brandul s-a dezvoltat rapid şi şi-a extins zona de interes, obţinând astfel o recuperare rapidă a investiţiei. În prezent, cadourile personalizate şi aranjamentele florale de toate categoriile sunt solicitate atât de persoane private, cât şi la evenimente corporate sau private pentru familii şi solicitări speciale.
Provocările sunt punctul de început
Într-un context cu multe limitări, orice business este supus schimbărilor permanente. Trebuie ţinut cont de numărul de firme care oferă servicii similare, de oportunităţile de vânzare, de produsele şi costurile din spatele acestora şi de preferinţele consumatorilor.
City Flowers a identificat aceste elemente ca puncte-cheie pentru o dezvoltare permanentă. Toate aceste puncte-cheie implică schimbări operaţionale cu impact pe termen mediu şi lung: integrarea unei soluţii noi de imprimare în fluxul de lucru intern pentru a acoperi în mod eficient activităţile administrative, dar şi personalizarea produselor finale.
Soluția Canon
Încă de la început, Daniel a înţeles că procesul de analiză, filtrare şi selectare a soluţiilor este cel mai important pas. Totodată, în timpul acestei prospectări, a fost creată a listă de nevoi specifice business-ului, astfel încât să poată fi ales cel mai potrivit echipament pe termen lung.
„Procesul de analiză nu a fost uşor, pentru că oferta de echipamente pentru personalizare este extrem de vastă. În cazul nostru, factorul decisiv a fost suportul acordat de experţii Canon. Noi am realizat un rezumat al nevoilor noastre, iar experţii Canon ne-au trimis o gamă de echipamente şi o analiză personalizată. De aceea, lucrurile s-au potrivit perfect. Mi-a luat foarte puţin timp să mă hotărăsc.“
Pentru a-şi acoperi toate nevoile şi pentru a evita externalizarea serviciilor de imprimare, cei de la City Flowers au ales două imprimante capabile să facă faţă cererii în creştere.
Modelul Canon PIXMA G6040 s-a integrat perfect în domeniul lor de activitate. Ei au început să îşi încurajeze clienţii să facă o poveste din alegerea unui cadou. Şi desigur că au dorit ca fiecare poveste să reflecte perfect dorinţele beneficiarului.
„Acum putem personaliza aproape orice produs: de la hârtia de împachetare, cutiile pentru obiecte şi accesorii, la poveştile din spatele florilor alese de oameni, ofertele zilnice şi toate elementele grafice inserate în cadouri şi buchete.“
Din punct de vedere administrativ, firma se confrunta cu o acumulare de sarcini: zeci de comenzi online, comenzi de livrare, rapoarte administrative, centralizări de bugete şi toate celelalte documente aferente mediului intern şi afacerii. Echipamentul care a contribuit la simplificarea volumului de lucru a fost Canon i-Sensys MF 746Cx.
„Conectivitatea ne-a ajutat foarte mult, acum suntem mai productivi, trimitem comenzile direct la atelier pentru a putea intra în producţie.“
Cu ajutorul celor două imprimante, firma a reuşit să obţină rezultate profesionale, să crească eficienţa şi să reducă din costuri. În ceea ce priveşte funcţionalitatea, gama PIXMA G a adus versatilitate întregului proces, datorită rezervelor de cerneală. Productivitatea a fost asigurată cu ajutorul ehipamentului i-Sensys. Şi pentru a îmbunătăţi gama de soluţii, conectivitatea s-a dovedit a fi un factor esenţial: din momentul în care se primeşte o cerere, toate elementele grafice sunt trimise către departamentele executive în mai puţin de 15 minute, astfel încât produsele să fie livrate în cel mai scurt timp posibil.
„Aşadar, am ajuns la concluzia că soluţia oferită de Canon este ideală pentru nevoile firmei City Flowers.“
Hotărâţi să evoluăm
Floriştii din toată lumea se confruntă acum cu o provocare majoră: să ofere concepte care să îi îndrume pe oameni spre idei admirabile.
„Acest lucru poate fi acceptat de public doar oferindu-le oamenilor posibilităţi nelimitate de personalizare: oamenii îşi doresc lucruri care să le amintească de o situaţie particulară sau de o anumită persoană, fie că este vorba de un fluture confecţionat sau de un mesaj special pe o felicitare. Asta încercăm noi să facem: să aducem oamenii mai aproape de elementele grafice şi de personalizarea cu ajutorul cărora făurim amintiri.“
Dezvoltarea business-ului în următorii cinci ani necesită o investiţie considerabilă în magazinul online, un spaţiu în care oamenii vor putea acum să aleagă elementele personalizate pe care şi le doresc. În acest moment, firma acoperă toate solicitările speciale din magazinul offline cu ajutorul aplicaţiilor Canon Print.
„Şi nu uitaţi: business-ul dumneavoastră începe cu adevărat acolo unde se sfârşeşte imaginaţia clientului! Găsiţi-vă propria soluţie pentru a putea oferi produsul ideal.“